היתרונות בהתקנת מרפסת תלויה 12 מטר

היתרונות בהתקנת מרפסת

אספנו עבורכם את כל היתרונות בהתקנת מרפסת תלויה. קודם כל.. זה תלוי (בדיחת אבא. לא יכלנו להתאפק).

ועכשיו ברצינות – יש מספר דברים שבטוח לא חשבתם עליהם:

השבחת הנכס – כן כן אתם ממש יכולים להנות מהמרפסת ובמקביל גם לקבל על זה תוספת של עוד 15% יותר על הנכס שלכם במכירה (הנתון על פי "לוי יצחק" ), כמובן שאם אתם מתכננים למכור את הבית, רק היתרונות והנראות של המרפסת יקלו על תהליך המכירה או במציאת שוכרים במקרה של השכרה.

קלות הפרויקט – בשונה מכל עבודה שיפוץ או פרויקט בניין. המרפסת התלויה מיוצרת במפעל ומגיעה לבית הלקוח כשהיא כבר מוכנה לעגינה. מה שמקנה לשיטה זו התקנה מהירה, נקייה ומינימום התעסקות ביחס לכל עבודה אחרת.

אורח חיים – אין ספק. מרפסת היא שדרוג משמעותי באיכות החיים שלנו. פתאום יש מקום אירוח חדש בבית או פינה נוחה להנות מכוס יין טובה בערב נעים. תחשבו איזה כיף היה יכול להיות אם הייתה לכם מרפסת לארח אותנו בזמן שאנחנו מתכננים ביחד את פרויקט המרפסת שלכם.

זה בריא – כולם יודעים שוויטמין די הוא אחד הדברים החשובים ביותר בגוף? הוא משפיע ישירות על רמות הסרוטונין שלנו אשר גורמות לתחושות השמחה והשלווה שלנו. ואיזו דרך טובה יותר קיימת לקבל ויטמין די מהשמש מאשר במרפסת החדשה שלך?

מעשנים? אנחנו לא שופטים. אבל הגיע הזמן להוציא את העשן מהבית. יש פינה חדשה לקפה וסיגריה בזמן שהבית נשאר עם ריח נעים ואוויר נקי.

אירוח – סוף סוף יש מקום להרבה אנשים. ובעיקר מקום למנגל אם אתם מאוהבי הבשר. והאמת שלא צריך אירוע מיוחד, אפשר להנות רק מעצם הישיבה במרפסת עם חברים או משפחה בכל ימות השבוע.

התאמה אישית – ריצוף תואם לסלון או דק עץ טבעי מסוג איפאה? מעקה מזכוכית או מתכת מעוטרת? אתם תבחרו איך תראה המרפסת החדשה שלכם. לרשותכם מגוון רחב של דגמי מרפסות בגדלים שונים, סוגי ריצפה שונים ומעקות.

ארנונה ומיסים – הידעת שעל מרפסת סטנדרטית של 12 מטר לא משלמים ארנונה? או מיסים חודשיים כלשהם? למעשה אתם מרוויחים עור מטר לבית ולא מחויבים עליו.

גינה ביתית – צמחייה במרפסת הוא אחד המראות היפים. וגם מהבחינה הפרקטית – גידול ירקות ותבלינים שונים. איזה כיף לשתות כוס תה חם בחורף עם נענע טרייה שהרגע קטפנו.

חסרונות

אנחנו צריכים להיות אובייקטיבים ולהגיד גם משהו רע על מרפסות תלויות. אבל באמת שאין.

חלק מהאנשים יגידו שהחיסרון הוא המחיר. אבל אי אפשר באמת לקרוא לזה חיסרון, כי כל דבר טוב עולה כסף

שיתוף:

עיצוב בתים
אדריכלות

עיצוב בתים

אין נוסחה אחת שתתאים לכל חללי הבית ולכל הבתים, אך בכל זאת, עשינו מאמצים כדי

המשך קריאה »
אדריכלות ועיצוב פנים בישראל
אדריכלות

אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות הינה האמנות שמאחורי הבניינים והמבנים המקיפים אותנו. אדריכלים מתעסקים בשרטוט מבנים בצורה מדויקת למשתמש,

המשך קריאה »
בניית ממ"ד
תוספות בניה

בניית ממדים

הממ"ד הינו חלק בלתי נפרד מהחיים במציאות הישראלית המורכבת. הוא מספק לנו ביטחון פיזי ושקט

המשך קריאה »